Alzeimers light

Åhh... Passar på att skriva ett inlägg nu, medans det funkar, det verkar inte riktigt göra det idag. Är hemma en snabbis för att byta om och sticka iväg till jobbet. Har suttit med X-arbetet hela förmiddagen, men eftersom jag fått en liten släng av Alzeimers light och glömde våra papper, böcker samt att maila det vi skrivit igår till Jonas, så har vi inte kunnat jobba så mycket idag. Jag erbjöd mig givetvis att sticka hem och fixa allt, men Jonas tyckte inte att det behövdes så vi har mest suttit och druckit kaffe hela morgonen. Nu är det liksom kört för mig. Jag är officiellt en person som numera är BEROENDE av kaffe. Ja! Det är sant! Nu bara måste jag ha en kopp (eller tre) vid niotiden för att jag inte ska tappa min förmiddagsfokus som är jättevikig för att vi överhuvudtaget ska få nått gjort. Sen behöver jag en kopp (eller tre) på eftermiddagen för att inte tappa mitt eftermiddagsfokus! Jeez, hade ju verkligen looooovat mig själv att NEVER EVER bli en sån där kärrning som bara måste ha en kopp för att komma igång...

Eftersom den här dagen har startat i glömskhetens tecken kommer jag inte att bli förvånad om jag slår fel i kassan, eller glömmer att ge pengar tillbax eller nått idag. (tro mig, det har hänt förr) Därför ska jag ikväll endast SLAPPA och inte göra nånting. Egentligen har jag ingenting inplanerat på hela helgen (förutom jobb i morgon) och det är grymt skönt. Tomas är i väg hela helgen så jag är helt ensam med, och det är.....helt underbart att bara få en helg för sig själv. När hade jag det sist??

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu har jag länkat till dig gumman!

Kramar!

2007-04-20 @ 12:18:58
URL: http://www.blondinens.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhh.. Tack! Då ska jag länka till dig med. TÄnkte bara att det var bäst att fråga först! ;-)

2007-04-20 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0