Amputera en tå

Nu när det fina vädret har kommit till stan så är man ju såklart sugen på att ta på sig ett par fina ballerina. Tyvärr är det samma sak för mig VARJE j***a år. Skoskav så att det bara smäller om det!! Lilltån på höger fot är numera trekantig istället för rund av att ha tryckts ihop i sommarskor i flera år. Jag har inte särskilt stora fötter (strl 38) inte är de så breda heller. Men det är den där förbaskade lilltån som ställer till det för mig. Just nu är den helt röd och svullen och det liksom värker HELA tiden. Igår gick jag i ballerina hela dagen och pumps på kvällen så det bidrog, kan man säga. Inte blev det bättre av att jag idag invigde mina leopardballerina som jag köpte i mars. Näe. Kan man amputera en lilltå med motiveringen med att man inte kan ha alla ballerinaskor som man vill ha?? Jag blir helt knäckt snart. Detta är mitt I-landsproblem just nu och jag står inte ut längre. Lillebror lever utan ett pekfinger (fastnade med fingret i kedjan på mopeden, och det "slets" av, kanske inte behöver skriva så mycket mer om det, ni fattar vad som hände, det gick inte att sy fast igen) och han klarar sig himla bra. Alltså borde väl jag klara mig utan min förbaskade högra, numera trekantiga lilltå???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0