Beroende

Det finns några grejer jag inte klarar mig utan just nu. Är typ beroende.

* doves summer beauty för ansiktet. Så bra. Funkar kanske inte om man har problemhy, men på mig fungerar den alldeles utmärkt. Ger en fin färg i ansiktet, utan att man ser orange och öjämn ut!

* Duwops läppglans. Jag säger bara det. Detta läppglans är THE läppglans. Just nu är jag beroende och tror inte att jag någonsin kommer att kunna vänja mig av med det. Finns att beställa på accessora.....

*Eyeko Cream. Är cremen verkligen så bra som alla säger att den är? Ehh..JA det är den. I alla fall jag är helt såld på den nu. Ta inte i hela ansiktet men dra lite över kinderna med den. Det står att den ska funka som vanlig ansiktscreme, fast jag kör min vanliga under och sen bara lite på de ställen jag vill framhäva...

*Loreals Telescopic-mascara. En ny favorit faktiskt. Faktiskt till och med bättre än min gamla trotjänare Lancomes L´Exteme.

*Mavalas silvriga nagellack som jag ÄNTLIGEN lyckades fånga i lördags. Helt klart den färg jag kommer att köra mest på naglarna just nu....

Okej, det var några av mina favoriter i necessären just nu. Kanske finns det nån därute som har ett och annat beauty-tips att ge mig såhär inför våren. Det tipset tas tacksamt emot isf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0