Blondie + Parkeringsböter

Ni kan kalla mig Blondie nu! Blev grymt nöjd med håret! Det blev mer blont än jag trodde att det skulle bli, men det är bara postivt. Med tanke på att jag var brunett innan så!! Kanske kommer det ett bildbevis senare på att jag har bytt hårfärg..

Lyckades även att lägga vantarna på den lilla Osis-burken Dust it. Shit vilken dunderprodukt. Frisören använde den på mitt hår när hon stylade det, och jag var bara tvungen att köpa den. Idag är jag glad att jag inte bor i Stockholm för där verkar den vara slut överallt. Men här är det inte direkt nån som har upptäckt den så det var positivt för mig.

Snart ska jag iväg på handledningssamtal angående X-arbetet. Inte för att vi har fått särskilt mycket handledning innan.. Vi har klarat oss ganska bra själva, Jonas och jag.

Btw.. Glädjen infinner sig inte fullt ut. Upptäckte att jag fått en PARKERINGSBOT. Fucking jävla skit. Första gången i mitt liv som jag har fått det. Missade att det var betalning där jag ställde mig. Så typiskt. Har visst bara varit betalning där i nån vecka och det har jag missat. Innan var det gratis att stå där. Så jävla typiskt. Men det var bara hem och betala och se glad ut. Jag är i alla fall supernöjd med mitt hår.


                                                         

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag kan trösta dig med 1) du är ju skitsnygg, vad gör väl en p- bot hit eller dit?! 2) jag har typ fått fem p- böter och jag har haft körkort i tre år. Jättebra. Men, för det finns ett stort men, det gör en INTE till en dålig människa (oavsett vad pappor och pojkvänner säger)!!
Jag vill också se bilder på snygghåret!! Kramar!

2007-04-26 @ 19:56:50
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Åhh..Skönt att det är fler än jag som fått böter.. Men lite deppig blir man. Jag fick fortkörningsböter en gång. Det tog hårt på mig och jag har inte kommit över det än. Satt hemma och grinade en hel helg. Tomas tyckte att jag överreagerade big time.. Kram

2007-04-27 @ 12:54:40
Postat av: Sara

åå! jag har hört så mycket bra om den där produkten. Va kosta den?

2007-04-30 @ 16:41:47
URL: http://mangsbos.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag betalade 169 kr för den lilla burken och jag är INTE besviken. Den är superbra!!

2007-05-02 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0