En klänning till, tack!

Åhh.. Fattar inte vad jag höll på med igår när jag skulle visa några favoriter från HMs sajt. Dels så blev inlägget jättefult. Inte alls så som det visade sig för mig när jag gjorde det... I alla fall. Idag när jag (hrmm inte hade så mycket att göra på jobbet...hrm..) kollade sajten igen hittade jag en superfin klänning. Beställde den med en gång. Nu ångrar jag bara att jag inte tog den i två olika färger. Kommer att bli supersnygg med ett par tights til, tror jag.. Eftersom det är ganska dött på jobbet idag så har jag tid med att kolla runt lite här och där, och det brukar aldrig sluta på ett bra sätt, snarare är det så att jag har handlat nått på nätet......

                                                                                                  
image13                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0