En riktigt dålig dag

Den här dagen har inte varit bra. Alls. Hade massor av sura kunder på jobbet. Efter ett tag kunde jag inte hålla mitt egna goda humör uppe längre, utan smittades av alla tjurkärringar och surgubbar och blev sur som en citron själv. Jag hatar till exempel när kunden kollar på kvittot direkt efter bara för att se efter så att man har slagit in rätt. Det är så störande. Själv gör jag aldrig så, skulle inte komma på tanken att ställa mig och granska ett kvitto med varor för 150 kr bara för att se om kassörskan ha gjort rätt, och sen bli besviken för att jag inte får klaga eftersom hon faktiskt gjort det. Rätt alltså. Näe.. Det har varit en riktigt dålig dag. När mamma kom förbi en sväng till jobbet var jag nästan gråtfärdig och ville kasta mig om halsen på henne som ett litet barn och be henne ta mig med bort från de hemska människorna. Men det fick förstås inte för sig, jag är ju en vuxen kvinna!

Sen när jag kom hem och skulle fixa och städa lite, tappade jag all lust och la mig i soffan och tjurade lite. Men nu känner jag att det är dax att jag rycker upp mig, tar tag i mitt liv och går ut på en powerwalk så att jag piggnar till lite. Har ringt till Tomas och sagt att han måste komma hem. Det var inte alls kul att ha en "egen" helg med inte nån ting inplanerat. Jag börjar få abstinens efter nått att göra. Sitta still är inte riktigt min melodi (om det inte är nån serie på TV som jag bara måste se!).


Kommentarer
Postat av: johanna

Vad jobbar du med?

2007-04-22 @ 10:06:29
Postat av: johanna

Vad jobbae du med?

2007-04-22 @ 10:11:55
Postat av: Åsa

Jag jobbar extra på Granngården. Vi säljer trädgårdsgrejer, hästmat, gräsklippare, gummistövlar, hundmat, och massa annat som har med trädgård och hem att göra.

2007-04-22 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0