En tidig morgon

Back on track...Tillbax på jobbet. Tidigt även denna dag, fast det är ganska skönt faktiskt. Då kommer man hem tidigt med. Efter min neggo-dag igår känner jag att jag måste vara lite positiv idag. Därför ska jag inte alls gnälla över att det inte fanns NÅNTING att göra igårkväll. Desperate Housewives gick inte att se på för det var hockey. Missade den nya serien på trean med, för den kanalen hade nått frispel hemma hos oss igår. Hoppade och hackade och hade sig. Hoppas att det är fixat idag.. Istället rotade jag fram en bok som jag inte läst innan. Av Mari Jungstedt. Positivt överraskade, hon skriver fantastiskt bra. Kommer inte ihåg vad den heter just nu, och jag har inte läst ut den än, kom halvvägs igår. Hoppas på att kunna avsluta den ikväll. Isf utlovar jag en recension på den i bloggen i morgon!! Kanske dax att börja jobba snart och inte bara hänga på nätet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0