En timme försent...

En timme försent, fast ändå inte. Så går det när man ska vara snäll och byta arbetstider med sina arbetskamrater. Det blir aldrig bra. Lovade en tjej på jobbet att vi kunde byta torsdag - fredag. Och vad får man för det?? Jo bara skit. Hon hade skrivit fel i schemat på en timme. Så när jag pigg och utvildad dök upp på jobbet klockan nio idag, som jag hade uppfattat det, så var det fel!! På schemat stod det att jag skulle börja åtta. Fan. Det blir alltid strul. Aja.. Det är i alla fall inte mitt fel...

En annan jobbrelaterad händelse som jag laddar inför är den stora personalfesten som kommer att äga rum lördag - söndag på ett hotell i Växjö. Ska bli skönt att komma iväg lite. Men det ska åxå bli kul att träffa alla arbetskamrater "utanför jobbet". Just nu har jag mest ångest för vad jag ska ha på mig. Men det brukar alltid vara så. Har med mig typ 100 outfitar och min väska brukar sprängas innan jag har fått i allt som jag vill ha med mig. Jag är ingen mästerpackare precis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0