Fem saker jag inte gillar...

Det finns några saker som jag verkligen inte tycker om. Så här kommer min lista över grejer som jag verkligen avskyr..

? Bananer. Jag verkligen hatar bananer. De är inte goda. Dessutom luktar de.... APA! Jag kan inte ens vara i närheten fall nån "öppnar upp" denna äckliga frukt. Det var skitjobbigt när jag var barnvakt, för små barn äter bananer. Fick sitta och hålla för näsan, sen gav jag upp och köpte kiwisar istället och matade det lilla barnet med. Uppfinningen banankaka måste vara en idiot som kommit på, för det är ännu äckligare än bara bananer....

? Ljusa jeans. Nej - det är INTE snyggt. Jag kan sträcka mig till mellanblå men that´s it. Riktigt ljusa jeans är ingen hit. Ever.

? Utebliven tidning. Finns det nått mer irriterande och jobbigare än att komma upp på morgonen och upptäcka att tidningen inte kommit pga att nått litet tidningsbud försovit sig eller fastnat i snön. Ehhh - nej - jag tror faktiskt inte det.

? Försenade människor. Jag gillar inte när folk kommer försent. Okej nån gång men när samma människor (kompisar, vänner, släktingar) gör det HELA TIDEN irriterar jag ihjäl mig på det. Kom i tid för Guds skull. Hur svårt kan det vara? Om jag själv nån gång råkar vara lite sen är jag ändå alltid först för då - då är den andra människan ÄNNU senare. Störigt som bara den!!

?Begonier. Jag kräks nästan av dessa fula blommor. Vem vill ha dem i sitt hem egentligen? Borde utrotas snarast.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0