Flitighetsmänniskan

Lilla flitighetsmänniskan Åsa är i farten och har cyklat hem i ilfart (med världens j***a motvind) från stan efter att ha varit på systemet med ungefär 10 000 andra människor för att köpa öl till sambo Tomas som "glömt" bort detta.... Nu är jag hemma och har precis satt degen till mitt egna lilla bröd som det ska bjudas på ikväll. Nu är det bara en potatissallad till som ska tillverkas.. Ja, man skulle kunna kalla mig perfektionist när det handlar om mat och liknande. Jag vill helst göra allt själv så att jag vet att det "blir rätt". Detta gör att det oftast är jag som åker på att fixa allt. Fast det hade vart skönt att bara köpt ett par påsar snacks och så hade det vart klart sen....

Kompis Ida insåg att hon inte skulle hinna hit över dagen. Synd. Men samtidigt ganska bra för min del, eftersom det betydde att det blir en sak mindre att göra. Men tråkigt. Saknar min Ida efter att hon flyttat härifrån pga jobb.

Och så några bilder från kalaset igår........

                 

Kommentarer
Postat av: jennie

Åhhh, sötnosen!!

2007-04-30 @ 12:26:40
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ja visst är han, det är så man nästan dör!!

2007-04-30 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0