Månadens sammankomst

Ikväll är det dax för månadens sammankomst med tjejmaffian och tillhörande vinlotteri. Jag hoppas på storvinst och supergod mat även ikväll. Men maten är inget jag behöver oroa mig för. Alla brukar alltid laga jättegott. Har nästan blivit en form av tävling där alla ska bjuda på det godaste....

                                   image24

 Men innan dess ska jag sätta mig på bussen ut till mor och far för att hämta/låna mammas bil. Ska sticka iväg till min gamla praktikplats i morgon för att dela ut "enkäter" till mina gamla elever. Enkäterna ska Jonas och jag sedan sammanställa och använda oss av i vårt examensarbete. Först hade vi hoppats på att slippa enkäthelvetet, men vår examinator tyckte att vi borde ha med det för att få en "bred" undersökning. Okej, okej, vad har man att sätta emot när en examinator tycker nått?? Ehh..typ ingenting.

Ha en fin kväll i det härliga vårvädret som fortfarande inte lämnat denna sida av Sverige....

Kommentarer
Postat av: Hanna...

Jag ville mest bara säga hej... så... Hej. Å grattis T månadens bloggare på VR, inte en dag för tidigt =) KRAM

2007-04-17 @ 17:27:29
URL: http://ingenprinsessasdagbok.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej lilla Åsa! Nu hittade jag dig minsann:) Tack så jättemycket för senast det var verkligen supertrevligt hemma hos dig innan vi gick till Ernesto!

Stor kram sofie

2007-04-17 @ 21:17:03
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: Nhea

Gick du hem som kvällens vinvinnare igår?

Puss Å Kram

2007-04-18 @ 08:45:14
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Hanna: tusen tack. Tyvärr kom det lite för sent. Har lämnat VR och dragit vidare.

Sofie: Kul att du startat upp din blogg igen. Ska med glädje följa den! Visst hade vi superroligt sist. Måste göras om snarast!!

Nhea: Japp, det var jag som gick hem med förstapriset igår! Känns grymt bra att fått påökt i vinförådet!!

Kram till er alla!!

2007-04-18 @ 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0