nära döden-upplevelse

Jag har nyss haft en näradödenupplevelse. Fy fan alltså. Som den Cola-lightfantast jag är (hrm..lite för stort fan ibland) så tänkte jag att jag måste testa deras nya statsning Coca-cola Zero. Men fy alltså. Den smakade inte gott. Och där klunkade jag i mig som bara den för att jag trodde att de skulle smaka likadant. Men zero sugar, zero taste. Inget jag rekommenderar till lightfantaster som jag själv. (ja, ja jag vet, det är INTE bra att dricka cola-light, men det är så fruktansvärt svårt att sluta, bara).


                                                 image2 


Se detta som en varning. Och är det nån som lyckats göra sig av med sitt colalightberoende. Hör gärna av er. Jag vill veta hur man gör!!

Kommentarer
Postat av: Annapanna från veckis

Hej Åsa!
Så nu har du dragit? Jag förstår dig. Jag har faktiskt funderat på att göra likadant. Min blogg ligger för tillfället på is. Jag hinner inte med den. Min nya dator anländer nog på tisdag och innan nästa vecka är slut så ska jag nog kunna greja med den igen. Jag kanske drar då jag oxå... Jag menar, vi hade ju bestämt oss för att hålla ihop :)
Din blogg var iaf tjusig! Önskar dig en GLAD PÅSK! Kramkram från mig till dig!

2007-04-05 @ 14:14:52
Postat av: Åsa

Har saknat dig Anna och undrat vart du tagit vägen!?! Ja, jag drog. Kände att det liksom var dax att gå vidare fastän jag tjatat såååå om att jag inte skulle lämna. Ja vi ska ju hålla ihop så nu måste du skaffa dig en blogg här istället. Eller på nån annan portal!! Glad påsk och stor kram till dig!

2007-04-05 @ 14:43:16
Postat av: Nhea

Jag som gått & trott att Cola light bytt namn till Cola zero, samma innehåll -annan etikett...

Synd att ni(Åsa & Anna) flyttat!Får se om jag får arslet ur någon gång själv oxå...

Kram på er!

Postat av: Åsa

Det kan vara så att den bytt namn till Zero, men isf smakar den inte alls lika gott som lightvarianten....Kram till dig med!

2007-04-11 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0