Neggo-Åsa är på framfart (hrm...som vanligt kanske?)

Shit, mitt förra inlägg kanske lät lite väl neggo... Hrm.. Jag menade inte att klaga på mitt arbete. Nejdå, jag är nöjd med att jag överhuvudtaget har ett xtraknäck. Inte alla studenter som har det (öppen fråga till er: Hur fan klarar ni er utan att jobba xtra?? Det övergår mitt förstånd. Antagligen har de inga xtravaganta intressen alls...) Men okej..Jag ska faktiskt fortsätta på mitt neggo-tema ett tag till. Idag är det nämligen inget Desperate och det kan ju få vilken TV-junkie som helst att deppa ihop totalt (typ jag...) Istället är det trist hockey. Ja jag menar inte att all hockey är trist, bara när den sänds på samma tid som nått av de program jag följer slaviskt uteblir. Då blir jag förbannad. Ungefär lika förbannad som jag blir när tidningen uteblir på morgonen för nått tidningsbud har försovit sig eller fått punka på sin cykel. Skiter väl jag i. Jag SKA ha min tidning på morgonen, så är det bara. Basta. Okej. Nu har jag klagat allt för länge. Kanske beror det på att jag inte fått nån mat än. Väntar på att min (hemmagjorda, inga färdigrättar i mitt hem) fiskgratäng ska blir klar, vilket jag hoppas att den blir om typ 30 sekunder, annars svälter jag ihjäl....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0