På väg hem...

Åh förresten (bara ett till inlägg, sen ska jag ge mig för ikväll...) äntligen är halsbandet som jag längtat efter påväg hem från Accessora. Min fuskjordgubbe har äntligen kommit in i lager igen efter att ha varit slut hur länge som helst. Jag struntar i om den är fusk eller om de är ute, jag bara måste ha en. Så är det. Basta. Ett nytt Duwop är åxå påväg. Jeez, snacka om att en tjej kan bli såld på ett läppglans. Jag kommer aldrig att byta ever. Detta är mitt märke, så är det bara!! 

                                                     image32

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den jordgubben har jag med och jag älskar den fortfarande även om den som du säger inte är "inne" längre:) i sommar ska vi defenitivt göra om vår tjejfest, det var grymt trevligt och roligt! Ha det bäst gumman, ser verklgien fram emot att följa ditt liv i din blogg:)

Kramar S

2007-04-19 @ 21:56:53
URL: http://www.blondinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0