rapportering

Jeez alltså. Vad mycket folk det var på banken. Har de inte hört talas om bankomatkort?!? Varför måste alla pensionärer ge sig ut samtidigt som alla hårt arbetande människor för att göra sina ärenden??! De har ju typ hela dagen på sej, men nähe då, de måste absolut ut i värsta rusningstid när alla andra åxå ska på banken. Och det de gör där är att ta ut kontanter. Varför kan man inte bara ge alla gamla ett VISA-kort så att de åxå kan plocka ut pengar i en automat som alla andra. Känns som att detta helt plötsligt blev dagens I-landsproblem.

I alla fall, som vanligt när jag är på stan brukar jag oftast (läs ALLTID) handla något. (Why oh why kan jag inte hålla mig ifrån shoppandet för??) Handlade en liten påskpresent till min kära sambo. Till mig själv köpte jag det jag inte klarar att leva utan, (vad drastisk jag är idag då...) nämligen Mavalas Minute Quick-finish. Det gör så att mitt nagellack torkar på bara nån minut (som namnet anger). Eftersom nagellack typ är mitt andra namn klarar jag mig inte utan detta lilla överlack. Måste ha så att det inte blir kladdigt och fult. Kostar endast 39:- Spring och köp, fall det inte redan står i badrumsskåpet! Hittade två toppar med (för ovanlighetens skull...not.). Det går åt många toppar med trekvartsärm att ha under mina nya hängselklänningar. Hängselklänningen är just nu mitt paradplagg. Och jag som tyckte att det inte fanns nått fulare innan (förrutom ljusa jeans). Ja man vänjer sig fort vid vissa grejer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0