SNÖ!!

Jag blir galen! Trodde att våren äntligen var här. Men nejdå. Idag har det f***ing j****a snöat här. Dessutom jobbar jag den här veckan och hade en trevlig cykeltur till jobbet supertidigt i morse i full snöstorm (okej, kanske inte storm, men det snöade i alla fall...) Våren kom tillbaka!

Som sagt, jobbar hela den här veckan. Känns som om det var dax att jobba lite nu. Har haft så fullt upp med praktik och x-arbete att jag inte har hunnit hoppa in xtra på jobbet knappt nånting. Men nu är det ändring på det. Jobbar hela veckan + alla lördagar fem veckor framåt. Skönt med lite xtra klirr i kassan.. 


                                                                 image4

Bifogar en liten bild på snömassorna som bara dök upp från ingen stans.. (eller förresten, bilden är antagligen tagen mitt i vintern, men ändå... ibland har jag en viss tendens att överdriva som den värsta dramaqueen jag är!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0