Äckligt effektiva + romantiska killar

Idag har vi varit så äckligt effektiva, jag tror knappt att några andra studenter har fått lika mycket gjort som vi idag. Not. Hrm.. Började dagen något senare än vanligt ( = vi tog en sovmorgon). Startade sen direkt med X antal koppar kaffe och snack om helgen och annat. Sen kom vi på att vi nog måste jobba lite med. Så vi skrev tre rader och länkade ihop med en bok som bara måste vara med i X-arbeten; Forskningsmetodikens grunder, grymt rolig bok som knappt går att lägga ifrån sig................ Ja...och det är ungefär allt som vi har åstadkommit den här måndagen..

Till en rolig grej. Jag tror att en av mina bästa närmsta vänner kommer att bli friad till ikväll!!! Japp, det är sant!! Jag är helt övertygad. Träffade bästa älskade CC när jag var i affären förrut. Hon var helt uppjagad. Hennes sambo hade dykt upp på hennes arbetsplats med rosor och ett kuvert som skulle öppnas kl 15. (när CC slutade). Hon var ganska "nervös". För ett tag sen ringde hon. I kuvertet hade det legat en bilnyckel och lite instruktioner. Hon ringde mig för att ventilera och kolla smakråd för vad hon skulle ta på sig! När hon kom hem hade det legat ytterligare ett kuvert med instruktioner om att hon skulle vara på en viss plats vid en viss tid. Gud jag tror jag dör av spänning. Det är CCs och hennes killes 7-årsdag idag, så nått är det han har hittat på!! Jeez, om min sambo kunde vara hälften hälftenromantisk en enda gång så skulle jag jubla av lycka. Nej, romantik för Tomas är att grilla korv i skogen, och det är inte direkt my cup of tea. Men men, vad får man inte ställa upp på ibland för den man älskar?

Good luck CC. I love you!!


Kommentarer
Postat av: Becca

sååååå romantiskt! Tänk att det finns killar som vet hur d ska gå till! hoppet e inte ute än=)

2007-04-24 @ 21:16:20
Postat av: Åsa

Ja jag veeeeeeeeeet! Visst är det romantiskt så att man nästan dör!!!

2007-04-25 @ 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0