Efter jobbet...

När jag kommer hem efter att ha jobbat en dag brukar jag:

*ha jävligt ont i fötterna, eftersom jag envisas med att ha mina "vanliga" skor på mig, och inte de fula arbetsskor (som är SÅÅÅ fotriktiga) som vi erbjuds att ha på oss..(fan, man vill väl vara liite flashig på jobbet, trots att man måste ha en ful skjorta på sig "så att alla ser likadana ut")

*vara förbannad på alla dumma kunder som passerar kassan under en dag. Hur dum kan en människa vara egentligen???

*ha ont i huvudet..

*hört kommentarerna "oj vilken slö kortmaskin ni har", alt "är det kö till banken?" alt "jaha, den här maskinen är inte vaken eller?" Jamen vafan. Vad tror dom? Att vi har kopplat ur vår kortmaskin bara för att jävlas med dem? Näe, det är väl inte mitt fel att chefen inte investerat i en ny, men det är ju jag som måste ta kommentarerna. Och det är inte EN gång per dag man får höra dem, utan ca 250 gånger...I TIMMEN.

*velat gå hem ungefär vid lunchtid.

*snackat skit om konstiga kunder med A på jobbet...

Näe men alltså jag trivs bra på mitt jobb. Det är därför jag ställer upp så ofta. Ja, det är verkligen superbra att jobba inom handeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0