En grym TV-kväll

Tisdagkväll means TV-kväll! Wohoo, först Ugly Betty och sen Desperate Housewives. Kan en TV-kväll bli så mycket bättre? Ehh - nej - jag tror faktiskt inte det! För en sann TV-junkie som jag betyder detta nästan att jag är halvvägs till himmelen. (hahahhaaa.. ibland har jag en viss liten tendens till att överdriva, men det brukar nästan aldrig märkas............................)

Idag var min eftermiddagsfokus som bortblåst (vilket är ganska konstigt faktiskt, för idag är en av få dagar som det inte blåst i den här j***a stan). Jeez, på grund av det (eller kanske inte bara det, men det bidrog) slutade vi tidigare idag. Stack direkt hem och satte mig på balkongen (i strålande solsken) och läste nya numret av Glamour som landat på hallmattan som en trevlig liten överraskning när jag kom hem!! 

                                 


Kommentarer
Postat av: Becca

darling! kommer hem till bynn i helgen om du känner för å leka vore d kanon kul! kramar!

2007-04-24 @ 21:19:04
Postat av: Åsa

Alltid!!

2007-04-25 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0