Min kväll...

En sten har fallit från mitt hjärta. Efter dagens handledningstid så känns det riktigt bra! Vår handledare var nöjd med det vi skrivit och tyckte att det var ett intressant ämne. Hon hade inte något att anmärka på heller, så det känns jättebra just nu!!

Snart: Fixa käk. Het skinka med fullkornspasta. (jag vet, det låter kanske inte så gott, men det är det faktiskt)..

Senare: Möte med bostadsrättsföreningen. Nu jäklar ska jag ligga på om de nya blandarna!! Att det ska ta sån tid innan de installeras. Jag avskyr våra som vi har just nu, och bara längtar efter de nya.. Den som väntar på nått gott väntar alltid alldeles för länge...

Ännu senare: Slappa i soffan framför nya serien Kyle XY (kanal 5 kl 20.00). Såg första avsnittet förra veckan. Satt och skrattade för mig själv i min ensamhet. Ett program med min humor!

(Väntar på att Tomas ska komma hem. Undrar vad han säger när han ser min nya hårfärg. Han vill helst vara tillsammans med en blond tjej, och nu är jag blond igen, så nu kommer han att vara överlycklig och aldrig mera vilja släppa taget om mig...........)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0