Trollkarlsfoto..

Okej, slänger in en bild på trollkarlen med, så att ni inte tror att jag bluffar, utan han finns verkligen IRL!!!!
     image19

Näe, men jag är helt såld. Synd att jag har pluggat till lärare i typ fem år. Jag borde blivit trollkvinna istället. Jag känner det nu. Kanske Joe Labero tre, till och med! Det är bara att börja öva nu, så kanske jag kan ett trick lagom tills jag pensioneras som lärare. Det kan bli mitt extraknäck när jag är pensio och inte har så mycket att syssla med!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!

Det verkar som om ni har haft det jättekul igår! Jag har också funderat på HUR trollkarlarna gör. Det är verkligen något magiskt över dem. Jag håller med dig, vi kanske ska sadla om och satsa på trolleri-tricken? Haha, fatta vad roligt!

Hoppas att du haft en skön dag i solen!
Kramkram!

2007-04-15 @ 17:36:07
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej Anna!
Det var verkligen superroligt igår! Ja visst fasen undrar man hur dom gör egentligen!! Kanske ska vi börja öva så kan vi slå oss ihop och framföra våra trick tillsammans om sådär 25 år? Kram till dig med!

2007-04-15 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0