Bord å stolar-tjat

"Men titta där!! Är inte det stolarna och bordet som Åsa har tjatat om så himlans länge. Är det klart nu?? Ja fint blev det ju, det kan man ju inte säga nånting om...."


             image309

(Innan någon dömer bordet på grund av att det är en färgfläck i hörnet eller att det ser konstigt ut, tänk på att bordet är gammalt, mycket gammalt, in fact är det farmors och farfars första bord som de köpte till sitt lilla hus för ungefär 55 år sen. Så det så!!)

Japp, nu har äntligen mina stolar torkat. Idag har jag målat lilla pallen (ja ni vet den där träpallen för typ 99 spänn från IKEA som finns i varenda jäkla hem) med, och väntar bara på att den ska torka med, sen är köket "färdigt".

Igår var jag ute på turné hela eftermiddagen och kvällen också för den delen. Träffade old friend Rebecca för en fika på em. Så kul att ses. Det blir liksom inte så ofta!! Men det var hur som helst mysigt att ses och få skvallra lite om livet och så...

Kvällen spenderades tillsammans med Camilla. Hade lovat att bleka hennes hår... Ehhh.. när lovade jag det, måste ha varit i ett mycket svagt tillstånd i lördags kväll???  Jag har typ aldrig blekt nåns hår innan. Måste säga att resultatet blev....sådär... På onsdag ska Camilla till frisören på ett besök. Behöver jag skriva mer???


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men det blev ju jätte fint! Snygga gardiner har du också!

2007-08-21 @ 13:35:14
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhhh!! Taaaaaack! Vad snäll du är! Mina gardiner har jag köpt på Åhléns, endast 15o spänn tror jag att det var... Stor kram från mig!!

2007-08-21 @ 14:38:04
Postat av: emma

Vad mysigt det såg ut :)

2007-08-22 @ 20:31:51
Postat av: Åsa

Åhh!! Tack!! Ja jag är nöjd faktiskt!!

2007-08-25 @ 13:53:37
Postat av: Maja

jagtycker med de är läcket:P

2008-02-02 @ 18:54:37
URL: http://majafogelberg.blogg.se
Postat av: Maja

jagtycker med de är läcket:P

2008-02-02 @ 18:54:59
URL: http://majafogelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0