Lycka

Jag blev så jäkla glad över jobbet att jag var tvungen att cykla in till stan och lyckoshoppa några grejer!! Men mest cyklade jag in till stan för jag var tvungen att köpa vin tills i morgon. Hade bara rött hemma och jag kände att rödvin - ehh... nej.. inte i morgon. Så jag var bara tvungen att in och handla några flaskor vitt. Resten är bara bonus ;o) Köpte en tunika och ett par stupisarLindex. Hade en kupong med 30 % av på valfri vara. Jeansen blev därför skitbilliga. Tror jag gav typ 200 för dem eller nått!! Köpte även två ljusstakar i mörkt att ha på golvet i vardagsrummet. Känns mysigt nu när det snart är höst!!

                                          

Ikväll blir det inte så mycket fira.. Jag och Tomas ska vara barnvakter åt Theo. Han dyker nog snart upp här. Ja alltså inte själv, men med sina föräldrar. Jag hade lovat sen länge innan att vi kunde vara barnvakt i kväll så det är klart att man ställer upp. Istället blir det hämtpizza och cola light för Tomas och mig. Men det var skitlänge sen vi åt det så det känns helt okej......

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis Åsa!!! VAd glad jag blir för din skull.
Kram H

2007-08-25 @ 09:34:22
Postat av: Åsa

Tack!! Det känns jättebra!! Kram från mig!!

2007-08-25 @ 09:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0