Att krocka med ett hångel

En av de jobbigaste grejerna jag vet är när man stöter på nått gammalt hångel typ på stan eller så. Eller när nån kommer in i affären där jag jobbar. Det hände idag. Jag har ju varit tillsammans med Tomas gansak länge nu (5 år faktiskt).. Men det är ändå lika pinsamt när man möter nått gammalt hångel även om det var hur länge sen som helst. Jag undviker till exempel fortfarande en affär i stan där ett gammalt hångel jobbar... Det uppstår en ganska pinsam konversation när man liksom "måste" prata eftersom jag står här i kassan och ska ta betalt. Det känns som att vår kortmaskin är segast i hela världen och man vill bara att han ska gå, så att man slipper ses. Om man stöter ihop ute på krogen är det inte samma sak, för då kanske man har lite alkohol i sig och alkoholen tar ju liksom bort det pinsamma i det hela...

Det finns säkert de där ute som inte alls tycker att det är pinsamt att stöta på gamla hångel, men det tycker jag att det är...

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha jag sprang på ett gammal one-night-stand på krogen. Båda låtsades som vi inte kände varandra. Men jag satt och skrattade för mig själv när jag tänkte på att jag har sett honom naken.

2007-07-03 @ 12:31:56
URL: http://markligt.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det är ju det som känns så jäkla konstigt. Att man inte låtsas om varandra fastän man har sett varandras mer intima delar....Haha

2007-07-03 @ 15:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0