Auktionsvinnare

Tjohooo! Jag har "vunnit" min första auktion på Tradera. (ett tack till Jenny som gjorde att jag vågade!!)Ja jag vet att jag är hemskt efter och att alla redan har handlat där i typ 100 år. Men jag har inte vågat innan. Jag har vart så feg helt enkelt. Men nu har jag gett mig sjutton på att jag ska lyckas. Nu är det bara och vänta och se i fall saken (en plånbok) kommer efter att jag har statt in pengarna på säljarens konto.. Hrm.. Ytterst spännande....

Väderrapport
Och regnet det bara fortsätter att ösa ner. Jag tror snart att jag emigrerar till fucking Spain snart och det inte slutar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis, grattis! Ska hem nu från jobbet och se om min väska kommit, eller om man är totalt lurad på 300 spänns?! Njae...hoppas inte det...vad var det för plånka och hur mycket gav du då? Kraam

2007-07-05 @ 16:25:28
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det är det som är det värsta. Tänk om man har blivit lurad... Jag fick ge 282 kr för plånboken inkl frakt. Den var brun och jag tyckte att den såg fin ut, men jag är tveksam till om den är av äkta läder som det stod, det återstår att se... Kram

2007-07-05 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0