Bergsborren

Åhh vad mysigt det var på kalaset igår!! Jag lekte hela tiden med tvillingarna så de blev helt slut. Mne det tyckte deras mamma och pappa var bra, för då skulle de somna i bilen på väg hem till sommarstugan!! Tomas pappa fick en bergsborrmaskin som han typ ska ha i skogen och spränga berg med. Hrm... Kul present.... Min sambo tyckte i alla fall att den var skitkul så han drog i gång den mitt på kalaset så det bara ekade mellan husen, och det blev stora hål i gräsmattan....

Nu ska jag snart käka frulle, har vart uppe på morgonen för att städa för snart får jag finbesök. Bästa Ida kommer hit i em och ska sova över här för i kväll ska vi till Borgholm, Öland och festa på Strand.

Men innan dess måste jag in till stan och sola solarie... Jag vet att det inte är bra, men jag bara måste vara lite sommarfräsch, jag känner mig skitblek just nu.....

Ha en fin söndag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0