Buffaloskor

                                       image263



Nyss hade jag en kund här i butiken (ja alltså det brukar jag ju ha..). Tjej, ca 25-27 år med, håll i er nu: Buffaloskor!!!! Jag har då inte sett dessa sen sent 90-tal och trodde inte att de hade överlevt sommaren 1997. Men se, tydligen hade de det. Vad jag frågar mig nu är hur denna flicka kan använda dessa fula (sent ut sagt äckelfula) skorna 2007. Det övergår mitt förstånd..... Fast det är ju klart... alla får ha vad de vill ha på sig utan att jag ska komma och klaga.....

Kommentarer
Postat av: Emma

WOW!Det må jag säga är bland det sämsta man kan ha på sig! Vad tänkte hon på, jag menar buffaloskor är det fulaste som finns. Hoppas att det aldrig kommer att bli inne med dem igen för jag kommer ALDRIG traska omkring med sånna på mina fötter och då menar jag ALDRIG :)

2007-07-23 @ 19:23:40
Postat av: Åsa

Jag veeeet! De är så grymt fula! Kommer heller aldrig att ta på mig sånna skor. Jag trodde att de försvunnit från vår planet, men uppenbarligen var det inte så....

2007-07-23 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0