Dill/lime-kombo - inte så gott....

Hrm... jag tror att jag håller på med en misslyckad maträtt just nu. Tänkte att jag skulle "hotta upp" det hela lite med lime. Men som det ser ut nu så kommer det nog inte att bli gott. Har några torskfiléer i ugnen som jag sedan tänkte hälla över en sås på bestående av Kelda laga lätt, vatten, dill, svartpeppar, salt och lime.. Skulle nog ha varit citron egentligen, men jag var bara tvungen att testa med lime. Tyvärr verkar inte kombon lime - dill alltför het, så detta är en varning gott folk! Blanda aldrig lime och dill... (fast om det är nån som har ett recept innehållandes dessa två ingredienser får du/ni mer än gärna höra av er skulle vara väldigt intresserad av det....)



image258
   +   image259  = inte så gott....




Update: Det blev faktiskt gott. Godare än jag trodde att det skulle bli. Antagligen var det för att jag smakade av såsen när den var kall.. Kommer absolut att laga det här fler gånger och jag tar tillbaks det jag skrev ovan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0