Extreme Homemakeover

                      image255    image256




Börjar äntligen bli människa igen. För lite sömn och för mycket sol gjorde att jag var helt slut i huvudet igår kväll. Fastnade framför Extreme Homemakeover och började såklart störtlipa när familjen kommer hem och ser hur fint deras hus blev och det är så synd om dem för deras kära familjefar har gått bort bara fem veckor innan och då lipar jag lite till. Och sen måste jag gråta för de har sånn otrolig sammanhållning over there. Alla gråter och är glada och det blir så fint och stort allting!! Inte alls på samma sätt i Sverige. Äntligen Hemma eller till exempel Roomservice eller Bygglov bygger ju inte hos människor som har det svårt och river hela deras hus, utan hos människor som vill göra om sitt kök!!!! Mer Extreme Homemakover till folket säger jag bara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0