Familjen ful

Får man tycka att ens kunder är fula?? I så fall var familjen ful just här.... Shit vilken familj det är alltså. Alltid tjuriga och otrevliga. Två vuxna barn har de.... Som bor hemma fortfarande!! Den ena av dem är i alla fall 34 år. Det vet jag med säkerhet för han har gått i samma klass som en arbetskamrat till mig. Han var tydligen lite udda redan då. Alla i familjen har likadana axelremsväskor i samma färg, joggingbyxor, urtvättad t-shirts och slitna träskor. Man undrar ju hur det ser ut hemma hos dem för de luktar aldrig särskilt fräscht!! Näe usch vad taskig jag känner mig nu när jag klankar ner på våra kunder. Jag brukar inte vara så elak, men det ser nästan lite roligt ut när de stegar in här alla fyra. Liksom vuxna barn som fortfarande inte har jobb och bor hemma och går runt i mysbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0