Filmkåt

Idag på lunchen diskuterade vi olika sexualiteter. Bland annat kom metrosexuell upp. Några av herrarna på jobbet visste inte riktigt vad det var för nått så jag förklarade helt enkelt vad det är!! Sen fortsatte diskussionen...

Man 50+: Jaha det har jag ALDRIG hööööört taaaaaalas om..... Det var det lustigaste jag hört!! Ja men vad finns det mer då???

Tjej på jobbet: Ja sen finns det ju bi, homo, hetero och så vidare....

Man 50+: Bio sa du? Vad är det för nått??

Tjej på jobbet: Nej inte bio, jag sa bi!!!!!!!!!!!

Man 50+: Jamen bio vad är det för nått?

Tjej på jobbet: (i mycket trött ton....) Ja det är en sånn som tänder på filmer!!!!!!

Jag: Hhahahahahhahahahahahahaaaaa (jag typ dog av skratt... det kanske inte låter så himla kul, men det var det just då!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0