Filmkväll

                                                  image237


Ikväll funderar jag på att ha en lugn och skön hemmakväll för mig själv. Tomas ska ut och fira semestern med sina polare, och jag känner att jag inte har nått behov av att följa med. Eftersom jag inte har nån semester att fira så blir det mest deppigt att hänga på... Jag känner att jag istället behöver en lugn hemmakväll där jag somnar tidigt och inte gör nånting alls. Funderar på att hyra Dreamgirls (inte direkt en film Tomas vill se, så jag känner på mig att ska jag se den så får jag göra det när inte han är hemma...), köpa lite fredagsgodis och sjunka ner i soffan. Herre alltså. Jag ser redan fram emot det...

Kommentarer
Postat av: Gisela

Ja du vad jag letade för att få till det, det står ju inte nånstans i instruktion boken... knappen längstupp till vänster och stjärna..
Ja då det har löst sig med bråket, jag är lite känslig och överreagerar lite när jag har glömt att ta min medicin några dagar... men nu har jag köpt en dosett och en klocka (pensionärspoäng) så nu ska jag inte glömma det :)
Kram

2007-07-06 @ 13:09:59
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Åsa

Tusen tack Gisela!! Jag började få lite småpanik över att behöva ringa upp människor (ofrivilligt) hela tiden!!! Tur att det har löst sig med bråket åxå!! Stor kram från mig!!

2007-07-06 @ 13:37:58
Postat av: Jenny

Tokbra film! Se den! Fick titta själv jag också utan J. och jag älskade den! Ha en skön kväll, själv ska man jobba extra mitt puckade nöt...=/

2007-07-06 @ 14:58:09
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Kollade på filmen igår. Den var verkligen bra!! Tråkigt att jobba över, men det blir ju lite xtra cash att spendera på Tradera....;-) Kram

2007-07-07 @ 11:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0