Födelsedagspresent

Godmorgon! (eller mer god förmiddag faktiskt...) Idag ska jag och Tomas (!) in till stan!! Helt otroligt. När var han och jag på stan senast liksom?? Typ när vi skulle shoppa julklappar i december. I alla fall. Nu måste vi in till stan och köpa födelsedagspresent till Tomas pappa som har fyllt jämt nu när de varit iväg på semester. Nästa lördag blir det (stort) släktkalas för att fira honom.

Måste till Telia med. (idag igen). Fucking phone. Det går inte att skicka iväg SMS. Jag blir galen. Måste ringa upp så fort jag får ett mess för att förklara att jag tyvärr inte kan svara för att min dumma mobil vägrar att skicka iväg ett mess. Jag blir så trött.....

Ha en fin lördag!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej kompis!
Ville bara önska dig världens bästa helg, regnet till trots. Eller nere hos dig kanske det är finväder?! Här ÖSER regnet ner. Känns verkligen som höst! Inte bra... När kommer sommaren liksom?
Ha en lovely helg!
Kramkram!

2007-07-07 @ 11:34:29
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej vännen.. Näe, vi har inte heller fint väder. Det är helt hopplöst. Regn, men ändå ganska varmt. Sånt där väder som det är skitsvårt att klä sig rätt efter... Vill ha sommar nu!! Hoppas att allt är bra med dig med!! Hoppas du åxå får en underbar helg!! Stor kram

2007-07-07 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0