"förlåt om jag väckte dig..."

Segdag. Jag har varit trött typ hela dagen. Kan bero på att jag satt uppe och kollade på film igår som Tomas hyrt. (The contract, typ som jagad-filmen). Tänkte att jag skulle hålla Tomas sällskap för han skulle hämta sina föräldrar som kom hem från sin resa igår typ kl 00. Som tur är slapp jag hämta mina föräldrar. Hade aldrig orkat eftersom det var jobbdag för mig idag. Inte så kul eftersom Tomas har semester fyra veckor framåt nu.... Idag på morgonen:

Jag försöker tassa på tå och smyga så mycket som möjligt, det enda jag gör som väsnas är att föna håret i sovrummet där Tomas ligger och snusar mot kudden. Jag måste, för speglen är i sovrummet....

Tomas: Schhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!

Jag: VAA??

Tomas: Jag sover, tror du att du måste göra det där här??

Jag: Ja för det måste jag faktiskt för spelgen är härinne...

Tomas: Åhhh fan åxå, nu väckte du mig!!

Jag: Men vad fan, du väcker mig ALLA andra dagar om året när du går upp innan mig och din dumma väckaklocka ringer 48 gånger innan du behagar stiga upp och så klagar du på mig en endast liten dag... Så. Jävla. Typiskt.

Tomas: Men ge dig, måste du överreagera..

Jag: HEJDÅ!! Nu sticker jag till jobbet. Ha så jävla trevligt på din första semesterdag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0