Ful personal sökes!

                                      image260


Victoria har bestämt att deras anställda inte får vara för söta/snygga eller för smala. Allt för att hon vill framställa sig själv i bättre dager för sin man så att han inte kommer att göra samma "misstag" igen som han redan har gjort ett par gånger... Hallå, jag tror liksom inte att det är snygghetsfaktorn på deras staff som är problemet. Problemet ligger nog nån helt annan stans. Ja jag betackar mig, personligen skulle jag aldrig vilja vara anställd hos den familjen, och då har jag ändå arbetet som barnflicka tidigare. Tack, men nej tack. Jag skulle bara gå runt och tänka på att jag "är ful". Ganska uppenbart om man får anställning där att man "klassas som ful"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0