Gamla minnen del 2

Alltså. Det måste vara något fel på mig (och mina vänner som ställer upp på det)!! Men nu när vi ses är det typ som en regel att snacka gamla minnen. Igår när Jenny och jag var och fikade med en kompis jag inte sett på ett år (och Jenny inte träffat på typ 100 år) så blev det ju såklart att vi började prata gamla minnen.

"Åhh.... kommer du ihåg den där gången vi hade fest i vindskydden nere vid stranden??"

"Men Guuuuud kommer ni ihåg den där gången vi var ute och paddlade kanot med klassen och din dyra keps inköpt i London blåste i vattnet??"

"Hahahahaaa... Kommer du ihåg den där gången du bara torrgrät hela vägen hem till mig och sen somnade på golvet på min toalett helt utslagen???" (ehhh...Ja....)

"Ame...Kommer du ihåg den gången vi hade fest hos dig och du inte ens kunde följa med ut för att ....(tack det räcker så)??????" (ehh..Ja...)

"Och den där gången jag var med dig när du skulle vittna...Fan då var du inte stor, då var du riktigt rädd..."

"Men minns du när jag brukade hämta dig när vi skulle till skolan och jag körde skitfort och du bara skrek hela vägen till skolan??"
(Ehhh....JA DET MINNS JAG. Och du kör fortfarande som en galning, tre fortkörningsböter på ett år är INTE okej. Jag var livrädd varenda gång jag åkte till skolan!!!)

Och så fortsatte det så hela kvällen. Vi har vart med om skitmycket... Synd att vi ses alldeles för sällan!!!!! Det känns som att vi är typ 75 år fastän detta hände för inte alls länge sen, typ 10 år sen eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0