Godmorgon världen

Godmorgon! Står här på jobbet och är så satans hungrig för jag fick inte i mig nån frukost idag på morgonen. Nu är det bara att vänta tills 9fikat.... Shit - hur ska jag klara mig??

Ser fram emot kvällen! Har en dejt med Camilla. Vi ska mötas i en minigolfmatch och sen ska vi till ett ställe i stan och käka och dricka nått glas vin. Ska bli supermysigt. Brukar alltid vara lite uppträdande på torget på torsdagar med så jag hoppas på att det är ett bra band i kväll!!

Tomas lyser fortfarande med sin frånvaro men snart får han ta och dra hemåt. För i morgon är jag ledig och då har jag bestämt att vi ska umgås. Kanske, kanske har vi ett större inköp på g, och kanske kanske ska vi åka och titta i morgon. Hoppas hoppas!!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej Vännen!
Var längesen vi pratade...saknar dig. Men du vet hur det är mycker på jobber och mer på fritiden. Vad jag har förstått är du också ganska upptagen =) Hälsa Camilla och ha det jätte mysigt ikväll
Många kramar
Nattis
Och du...äta bör man annars dör man *ler*

2007-07-19 @ 12:39:12
Postat av: Åsa

Hej darling!
Vad kul att du hör av dig!! Saknar dig med, jag lovar att ringa nån dag!! Ska hälsa Camilla!! Kanske en utekväll snart alt ett glas vin på stan?? Stor kram från mig!!!

2007-07-19 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0