Grillning

                                         image261

Eftersom solen inte har behagat visa sig från sin bästa sida idag, så blev det istället en tur på stan, IKEA och Maxi. Köpte ett nytt hårspray från SachaJuan som jag hoppas är bra, har läst så mycket om deras produkter. På IKEA blev det lite förvaringsgrejer. Bla en sånn där man kan hänga på en stång med många fack som jag kan ha mina skor i, köpte även fler galjar och två boxar att ha allt möjligt skräp i som nu ligger slängt lite här och där (mest papper faktiskt, jag är skitdålig på att hålla koll på gamla räkningar och sånt tjaffs....).

Om en stund ska vi sticka till sommarstugan på Öland och grilla med Tomas syster och hennes twins. Ska bli mysigt. Tyvärr kommer det inte att bli så sent ikväll för jag ska jobba i morgon. Typiskt.

                         Ha en fortsatt underbar fredageftermiddag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0