Handla inte på TM

Igår var jag på Teknikmagasiet för att köpa en mössa till min nya mobil. Fy fasen vilken affär. Dålig service. De hade ingen koll på vilka kunder som stod på tur. Jag trodde att de brukade använda sig av nummerlappar, men de hade de tydligen tagit bort. När jag väntat skitlänge bara för att fråga om de hade sånna så var det en "fläck" på den som jag ville ha (rosa, sen fanns det bara en skitful neonorange åxå). Då undrade jag fall de kunde sänka priset något.. (eftersom jag jobbar i butik vet jag hur det går till). Då var killen tvungen att ringa nån jäkla centralchef i stockholm för att fråga om han fick sänka den. Det fick han med 10 spänn. Alldeles för dåligt. Dessutom hade jag sett liknande mössor på ett annat ställe för 99 kr, bara att jag inte orkade åka dit igår... PÅ TM kostade de 139 ordinarie pris. Jag ska inte handla nått på TM. Dålig service och dyra priser!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0