Helgen

Hoppsan. Var visst borta från bloggen (och datorn) hela dagen igår. Sånt kan faktiskt vara ganska nyttigt ibland. Har i alla fall haft en bra helg såhär långt!!

Fredag
Mötte upp girlsen på resturangen där vi fått vårt presentkort för att käka, dricka, prata och ha mysigt. Tyvärr var en av tjejerna sjuk så det var lite tråkigt, men vi som var där hade trevligt. Gick sen vidare till mitt och Camillas all time-favourite under sommarmånaderna. Där satt vi sen och drack och snackade lite "skit". Var hemma i hyfsad tid och somnade som en liten gris direkt när jag la huvudet på kudden. Det känns att det varit jobbarvecka!!

Lördag
Uppe tidigt för att sticka på shoppingtur med Jennypenny till Växjö! Vårt mission var i första hand att hitta skor till Jenny. "Alltså jag har inga platta, hela skor att ha när det regnar, liksom". Vad är det första Jenny får tag i? Jo ett par high heels i lack. Ehhh....Det där var väl inte riktigt det som skulle inhandlas tyckte jag, och gav antagligen Jenny dåligt samvete för hon köpte dem inte. Istället blev det ett par skitcoola svarta ballerinas och ett par andra svarta LÅGA skor. Själv så köpte jag (åxå) lite grejer. Såklart. Jag som inte skulle handla NÅNTING. Har i princip köpstopp faktiskt. Men några saker blev det.....


                       

                     

1. Remsandaler från skopunkten. (tack för tipset Nhea, på din blogg...) Ett grymt fynd, endast 99 pix. Men vilka små storlekar skopunkten har, jag fick gå upp en storlek. Tur att jag inte beställde på nätet....
2+3. Svarta skor. På rean hos Lindex. Endast 149:- Dessutom hade Lindex köp en accessoar på rean och få en på köpet. Skorna var åxå med där, så då tog jag de röda skorna med eftersom jag i princip fick dem "gratis".
4. Svart basgarderobskofta från Ginas höstkollektion för 199:- Kände att jag inte riktigt hade nån bra svart kofta som inte såg sådär urtvättad ur som de blir efter ett tag...
5. Rosa topp från HM divided, som jag ALDRIG handlar från annars, för att deras avdelning ser så fruktansvärt trist ut här i stan.. (129:-)
6. Illrosa kofta. Åxå HM divided. 198 kr. Kunde inte motstå. Jag blev helt enkelt kär.

Ja, det var ju några saker fler än jag tänkt mig att köpa. Inhandlade även lite smink och några "inredningsdetaljer". Lördagskvällen spenderades i soffan tillsammans med Tomas och en Beckfilm. Jag var supertrött vid typ 22 och gick och la mig.

Söndag
Hittills har jag bara slappat och tagit det lugnt. Sov ända till 10. Kan inte komma ihåg när det hände senast. Ska ta och städa gärnet här nu, stryka och fixa, sen ska jag nog en sväng förbi IKEA och sen hem till Tomas föräldrars hus. Tomas är där och målar lite, han hade lovat dem att fixa det nu när de är på semester... Ska nog grilla lite tror jag. Det gäller att passa på när man har fri tillgång till hus. Det är inte lika kul att grilla när man bor i lägenhet....



Kommentarer
Postat av: jennie

Vilka tjusiga saker du fick med dig hem!! Koftan såg väldigt fin ut, lite mer business än det brukar vara på Gina- snyggt! Och du, visst har du väl haft en rolig vecka även om det varit mycket jobb och så?!?!
Ha en skön söndag nu, kramkram!!

2007-07-01 @ 12:49:17
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Tack! Är mycket nöjd med mina nya saker.. Veckan har varit bra, trots massa jobb. Men det känns skit att veta att imorgon..då är det mer jobb som väntar... Ha en fin dag du med!! Kram

2007-07-01 @ 14:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0