Helgen

Har inte kunnat blogga på (nästan) hela helgen bara för att vårt dumma bredband inte har fungerat hemma! Så typiskt. Och jag har varit så arg. Bara för det missade jag en traderaauktion som jag ville vara med i!!!!!!!

Lördag
Jobbade halva dagen och sen hem i full fart för att fixa en paj. (blev en ananaspaj). För på lördagskvällen hade Tomas och jag och ett annat par bjudit in oss på middag hos ett tredje par. Mycket trevligt. Först spelade vi kubb (som tyvärr killarna vann) och sen spelade vi sällskapsspel som vi tjejer vann!!! Lekte lite med mitt gudbarn som hade blivit så stor sen jag såg honom sist. Tiden går så himlans fort ibland. I alla fall var det en mycket trevlig lördagkväll!!

Söndag
Gick en sväng på stan (och rean) med kompis Jenny. Shoppade (helt onödiga grejer egentligen) ett par ballerina på HM och ett par solisar på rean. (dock inte på HM) Var nästan tvungen att köpa nya för ett par av mina älsklings har gått sönder. (andra paret den här säsongen som pajjar, tur att det inte är dyra brillor jag köper!!). Köpte en klänning i svart och vitt mönster som jag tror kan bli fin att ha till svarta leggings... Efter city och lunch med Jennypenny så åkte jag hem för att röja och städa = väldigt mycket välbehövligt!!!!! Inte så kul att tillbringa en söndageftermiddag med att städa, men hellre det än att stressa efter jobbet!!! Sen bar det av hem till svärmor och svärfar på middag och lite lek med tvillingarna! En mysig söndag helt enkelt, trots att vädret inte har varit det bästa under den gångna helgen.....

Måndag
Står på jobbet och har det grymt tråkigt. Vi är för många personal och för lite kunder än så länge så det finns inte så mycket att göra. Men desto mer tid för att skriva ett blogginlägg ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0