hemmakväll vs utekväll

Hade sett fram emot en lugn hemmakväll tillsammans med sambo. Känner att jag behöver det. Men nu så hörde en gammal kompis av sig och undrade om vi kunde ses ikväll. Shit, jag vill. Han är typ aldrig i stan längre och vi har inte setts sen förra sommaren och då kände jag knappt igen honom. Hade blivit en riktig "bodybuilder". Shit, han kom knappt in genom min dörr hemma. Inte klokt vad stor han blitt!! Åhhh.... Det känns som att det inte kommer att bli en lugn hemmakväll. Men vad fan, jag är väl inte 100 år heller. Jag orkar!! Nemas problemas!!

(Btw, imorgon är det "firartajm". Då har Tomas och jag varit tillsammans fem år. FEM ÅR sen vi sågs första gången och jag kräktes på hans skor. Det är inte klokt, det känns som om det var förra sommaren typ. Får se vad som händer imorgon. Tomas är ju inte känd som världens mest romantiska snubbe. Vi får väl se om han hittat på nått.....)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hopp Åsa!
Vad roligt det var att läsa om allt som du har varit med om under dessa dagar jag varit osynlig på bloggen! Jag och syster (ja, jag har indroducerat henne att läsa din blogg och den gillar hon STARKT!!) höll på att skratta ihjäl oss när vi läste om dina gamla minnen. Bägge två konstaterade dessutom att vi också är såna som måste matcha för att det ska vara snyggt. Det är det lilla som gör saker och ting komplett!
Ha en trevlig helg!
Kramkram!

2007-07-28 @ 00:12:30
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej Anna! Vad roligt att även din syster läser min blogg!! Skönt att veta att det finns fler än jag som är riktiga matchingqueens. Helheten blir liksom bara så mycket bättre då, eller hur?? Ha en fin helg ni åxå!! Kram från mig!!!

2007-07-28 @ 09:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0