Inga jobb i sikte....

Idag är en sånn där jäkla deppdag!! Känns som att jag aldrig kommer att hitta nått jobb.. Det finns inga lärarjobb lediga. Inte ens ett sketet vikariat. Dessutom vill ingen annan anställa en då man har en utbildning att falla tillbaka på, för de tänker som så att hon kommer ändå inte att jobba kvar här särskilt länge om hon får en lärartjänst. Så tänker de. Jag blir galen. Fattar inte folk bara att jag vill ha ett satans jobb. Om det är någon som  har ett jobb över är det bara att höra av sig innan jag bli alltför desperat!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JOBB?? Kan du tänka dig att pendla?? Kan du tänka dig lite yngre barn (inte de allra minsta)? EVENTUELLT kommer det att finnas en halvtid till hösten (o mängder med vik), finns intresse lägger jag in ett gott ord om dig o håller tummarna att det ordnar sig till DITT bästa... Vågar inte lova nått men jag försöker gärna. KRAM KRAM!!

2007-07-04 @ 18:23:24
Postat av: Jenny

Klart det dyker upp nåt! Jag stod ut med att pendla som vikarie i nästan ett år...ca 1 timme varje dag tur och retur, när mitt vikariat tog slut dök det upp ett jobb som jag sökte och fick! Fast anställning och 10 minuter dit och hem...så det löser ju sig! Visste förresten inte heller om jag vågade buda på tradera, men det visar ju sig när väskan kommer...OM den kommer...=/ Kraaam!

2007-07-05 @ 07:47:03
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhhh tack vad snälla ni är som peppar mig lite!! Jag kan i princip tänka mig att arbeta med vad som helst just nu, utom att sälja mig själv!
Jenny: Jag spanade runt lite på Tradera igår och jag tror att jag ska våga....
Kram från mig

2007-07-05 @ 08:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0