J****a Bredbandsbolaget fixa er driftstörning nån gång!!!

                                               image272
 

Igår fungerade inte vårt internet. Igen!!!! Jag blir tokig. (tur att det finns internet i kassan på jobbet ;-) ) Blir förbannad på bredbandsbolaget. Inte går det att kontakta dem heller. Så idag när jag kom till jobbet gick jag in på deras hemsida och läser att de har nån jäkla driftstörning i Trelleborg men jobbar på det. Hur fan ska jag få reda på det när jag inte kan gå in på nätet hemma (nu kollade jag ju på jobbet, men om jag inte haft internet här, hur hade jag fått reda på det då??)?? Det går ju liksom inte att ringa till dem heller. Superlång telefonkö och ingen som svarar när jag kommer fram. Dessutom ligger deras mailkontakt nere (de har problem med mailen med) så det är omöjligt att typ få tag på dem. Fan vad förbannad jag blir!! Snart ringer jag Sverker. Det är inte okej att betala 300 spänn i månaden för nått som inte fungerar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0