J***A SOL - VISA DIG NÅN GÅNG!

Det skulle bli en fin dag! Det skulle vara strålande solsken! Vi skulle åkt antingen a) ut med båten eller b) till Öland för att sola och bada. Jag skulle vara ledig och bara njuta!! Och vad händer? Jo det är fucking mulet så klart!! Vad annars?? På min andra lediga dag den här sommaren. Jag är så besviken på dig solen, hör du det??! Istället får Tomas och jag åka på tur nån annan stans. Ja det går ju lika bra det, men det var i solen jag ville vara idag..... Grr....


Igår hade jag och Camilla en riktigt mysig kväll. Camilla slog mig i minigolf så det bara ekade mellan träden. Shit vad dålig jag var.. Men jag får skylla på att det är typ två år sen jag spelade sist.... Efter golfen cyklade vi in till stan för att gå på ett ställe som är mycket populärt. Vi fick vänta på ett bord (på uteserveringen) i en timme typ. Man kan ju undra vad de har för system när andra som kom efter oss lyckas få ett bord före.. Men skitsamma, vi var skitglada (och jättehungriga) när vi äntligen lyckades komma åt ett bord, så då satt vi bara där och njöt av den fina (men väldigt kalla) sommarkvällen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0