Jag - fortfarande ensam

Ringde till sambo Tomas för att se om han kommer hem ikväll istället. Det gör han inte. Kanske kommer han i morgon. Men då jag deklarerade att vi har tvättid imorgon som jag inte kommer att hinna med då jag har annat för mig (ska träffa bästaste Lina som är i stan på semester!!!) så verkade det inte som att han var så sugen på att komma hem i morgon heller. *Suck*. Det börjar bli lite ensamt om kvällarna. Bara TV och bokläsning. Vädret bjuder ju inte heller in till att man har lust att hitta på saker hit och dit... Spridda skurar hela dagen lång!

Kanske kanske blir dörmväskan på Tradera min. Får vänta och se tills på fredag då det är sluttid. Än så länge ser det ljust ut då det inte är nån mer än jag som har bjudit men man vet ju aldrig.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0