Jag har klippt mig

Idag har Jenny vart här och klippt mig. Det var välbehövligt. Mitt hår har sett ganska slitet ut de senaste veckorna så det var verkligen kris. Nu fattas det bara en bottenfyllning av utväxten med men det ska fixas. Hoppas senare i veckan. Tomas tyckte inte ens att det syns att jag har klippt mig, men det tycker jag, två centimeter åkte av. usch. Jag kommer aldrig till att bli en tjej med långt hår så vida jag inte fuskar till mig det med extensions, men det brukar ändå alltid synas på tjejer som har förlängt sitt hår..

   
                                     

Jag ser verkligen allvarlig, sur och tråkig ut på bilden, men det är jag inte, jag är glad över att fått klippa mig...


Och så en misslyckad bild. Vem har sagt att det är enkelt att fota sig själv bakifrån???

                                                 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!
Vad FIN du blev! Supernajs! Jag tycker att det är fint med kort hår när man har det i en sån där "riktig" frisyr som du har nu. Dessutom var det fint att du lockat upp det lite med mousse. Tjusigt tjejen!
Kramkram!

2007-07-08 @ 16:20:13
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Jenny

Snyggt ju! Samma problem jag också, inte gjord för att ha långt hår...klipper av det så fort det blir långt och fint för då är jag less...hårförlängning i höst, jajamän..=)

2007-07-08 @ 20:02:44
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhh! Taaack!! Ja jag är nog mer en "korthårstjej" än en med långt hår, faktiskt... Kram till er båda!

2007-07-09 @ 09:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0