Kändisspan

                                         image262



Ja det är ju inte varje dag som man kändisspotar nån i vår butik om man säger så. Jag tror fakiskt aldrig att det har hänt.. Tills idag. För en stund sedan stövlade självaste Lill Lindfors in här. Med superstora solisar på sig, som hon hade på under hela tiden hon gick omkring här. Var inne tillsammans med en gubbe som köpte massa elstängselprodukter. Kanske ska de hängna in nått på Öland. Har för mig att det är där hon bor... Ja inte för att jag är värsta fanet av Lill, men kände ändå att jag ville dela med mig av mitt kändisspan idag. Fatta, tre kändisar på en vecka i dessa delar av Sverige, inte illa. Inte illa alls. Jag kanske skulle sadla om och bli kändisspanare på heltid. Det verkar ju vara ett bra yrke på sommaren......................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0