Karlar (läs: sambo) som inte säller upp på befallning

Ibland älskar jag min sambo jättemycket. Ibland vill jag strypa honom. Autentisk SMS-kontakt för ungefär en timme sen:

Jag skickar messet: Hej älskling, tror du att du skulle kunna laga middag ikväll och se till att ha den klar när jag kommer hem?? Puss puss ;-)

Får tillbaka från T: Jag ska klippa mig efter jobbet!

Jag skickar: Ja men jag tror nog att du hinner i alla fall, du slutar nästan 2 ½ timme innan mig, så du hinner nog både klippa dig och fixa käk. Kan du vara snäll och göra det??

Tomas skickar: Om jag har lust

Jag skickar: Fy fan för dig, du är så jävla LAT. Jämt är det jag som ska fixa och fixa. FY FAN alltså. Jag blir så trött!! Skit i det då! Jag får väl laga mat ikväll åxå då som ALLA ANDRA KVÄLLAR DET HÄR JÄVLA ÅRET!!!!!

Jag får inget svar. Han blev nog sur. Skitsamma. Jag blev åxå JÄVLIGT pisst off på honom. Komma och tro att han bara kan avfärda min befallning på det där sättet. Han ska nog få se på annat. När jag kommer hem i kväll ska jag bara laga mat till MIG SJÄLV!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Samma problem själv med min karl, kolla min blogg så får du se hur roligt jag har!?

2007-07-04 @ 08:24:49
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Åhh!! Skönt att vi är flera! Lovar att kolla in på din blogg för att se hur du har det!!

2007-07-04 @ 09:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0