Kubbspel, käk och spjutspetsning

Igår hade jag planerat en lugn hemmakväll tillsammans med Tomas, tacos och TV:n. De tre T:na alltså. Så blev det inte. Precis när jag kommit hem från jobbet ringer ett par vänner och undrar om vi vill komma ut till dem och käka och spela kubb. Jag blev genast sugen på det istället så vi åkte hem till dem. Käkade och spelade kubb. Jag och Camilla vann en match och Tomas och Micke vann en, så det blev jämt och då var det liksom bäst att lägga av. Efter det gick vi in och satte oss framför TVn för att kolla lite friidrott. Tyvärr blir en stackars fransman spettad av ett spjut. Det såg riktigt hemskt ut och jag vägrade titta på nån av repriserna som visades hela tiden, jag tyckte bara att det så för äckligt ut!!

Snart bär det av hem till svärfar på kalas. Antar att vi kommer att vara borta hela dagen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0